Kontakt adresa:
Contact: otokstradioti@gmail.com

Potpisivanje peticije :
Sign petition: http://www.ipetitions.com/petition/otokstradioti/

_SOS_ _Why?_ _Warum ?_ _Почему ?_ _PETITION_ _PETICIJA_

18.1.09

Anton-Adam Staničić, iz srca.

Ovo je dio sadržaja "Strateške procjene..."

3.3. DRUŠTVENI ČINIOCI ŽIVOTNE SREDINE..................46

3.3.1. Društvena sredina..................................................46

3.3.2. Pejzaž..................................................................46

3.3.3. Kulturno-istorijska baština.......................................47

 http://www.proba.gov.me/

Možete tamo pogledati i vidjet ćete da se sugeriše da ponuđeno betoniranje neće imati nikakvog bitno negativnog uticaja na društvenu sredinu jer je ostrvo "napušteno". Pejsaž će se "uglavnom" sačuvati. Arheološki nalazi će se "pažljivo" buldožderima otkopati...

Kako objasniti nekome pravi "društveni značaj" nečega što vam je u srcu ?

Možda ovako:

 

Ostrvo Sveti Marko

E, moj sinko! Sunce žarko

Tivtu sjaj je vazda da’lo !

A ostrvo Sveti Marko oduvjek je tu plutalo !

 

Davno zgasnu moja ljeta,

istrunula davno barka...

Ne pada mi teško sjeta

- ah, ta ljeta Svetog Marka...!

 

Moja draga - bajna vila,

a barčica od svih manja.

Al’ vesla su kao krila

kad plovi iz Kalimanja.

 

Zaliv se veseli čamcu,

u moru se plave gore,

draga pjevuši na pramcu,

stopalima pljuska more.

 

Nema zlata, većeg blaga:

U uvali pluta barka,

mene grli moja draga

pod maslinom Svetog Marka !

 

A sad – eto nam tajkuni !

Ostrvo u beton liti!

Da se kasa više puni

a prirode manje biti.

 

Imat beton ti je draže ?

E, moj sinko, e, moj sine !

A da l’ ćeš imat naše plaže,

pusti otok, te miline ?!

 

Na otoku sad je straža.

E, moj sinko, e, moj sine !

Nikad više naših plaža,

Svetog Marka i tišine !

 

Anton-Adam Staničić

 

Nema komentara:

Objavi komentar

Peticiju možete potpisati popunjavanjem elektronskog formulara preko linka sa naslovne strane: "Potpisivanje peticije"