Kontakt adresa:
Contact: otokstradioti@gmail.com

Potpisivanje peticije :
Sign petition: http://www.ipetitions.com/petition/otokstradioti/

_SOS_ _Why?_ _Warum ?_ _Почему ?_ _PETITION_ _PETICIJA_

29.3.09

Da’l će zora? Kad će zora?

 VrmacED Vrmac, Boka Kotorska _______________________________Foto: J.L.

Zora u Tripovićima

Autobus puzi, tek su Lepetane.

Ni blizu nisu Tripovići.

A ja žurim, moram stići

prije sunca nad Vrmcem što plane.

 

Noćima sam sanjao te zore:

Prve zrake Obosnik zapale

pa Lušticu i uvale male.

Poput srebra tad zablista more.

 

Autobus mili. Tek Opatovo za nama!

Zakasnit ću u Tripoviće

kada sunce budi ptiće

po smokvama i maslinama.

 

U snovima mi ista slika:

Livade sjaje biserima...

Svaka biljka zorom miris ima,

mrča, murva, čempres, lovorika...

 

Autobus staje mi kod mosta.

Do Tripovića ima pet minuta.

Stižem!! Da se divim po sto puta

i znam da neće mi biti dosta!

Anton-Adam Staničić

 SaProzoraUtripoviceED Pogled na Tunju iz Tripovića kroz betonski okvir ________Foto: NB

Nema komentara:

Objavi komentar

Peticiju možete potpisati popunjavanjem elektronskog formulara preko linka sa naslovne strane: "Potpisivanje peticije"