Kontakt adresa:
Contact: otokstradioti@gmail.com

Potpisivanje peticije :
Sign petition: http://www.ipetitions.com/petition/otokstradioti/

_SOS_ _Why?_ _Warum ?_ _Почему ?_ _PETITION_ _PETICIJA_

10.3.09

Nedosanjani san

Propade mi biznis plan

Jedan "novi ruski" pita me kako bi mogao kupit dom u Tivtu. Misli, ja sam domaći pa mu mogu pomoći.

TVzalSveED  Foto: NB

Ali za divno čudo ja kao domaći ne znam da se tamo kuće prodaju. Znam da se zidaju u planovima, u Oficirskom parku na Seljanovu, na Svetom Marku, a biće i još negdje. Neki od nezapočetih stanova na manje atraktivnim lokacijama već imaju vlasnike i ako se nikad nisu prodavali, kazu za vojsku. Neko im je to izgleda ostao dužan.

Ali novi ruski kaže – IMA ! Njegovi zidaju i prodaju, samo treba da skoknemo do Kana da sklopimo ugovor.

I tako skupljam po škafetima pare i spremam se sutra u Kan. Mada moj ruski oligarh kaže da meni para ne treba, ja ću živjeti u njegovoj kući i on će sve platiti. Kriza je kaže, ali još se ima, ostalo je nešto, a pusto ostrvo se ne prodaje svaki dan. Moje će biti samo da pazim da neko ne preskoči ogradu i da pošišam travu jednom nedjeljno (i još neke sitnice oko papira, ali to nema veze). Pitam ga - Mogu li ja tamo drzati jednu-dvije koze ? - Može. Kaže on, a onda smo pričali nešto o mesu na roštilju i domaćoj votki koja se zove loza.

Evo spakovao sam najnovije farmerice i kožnu jaknu što sam donio još sa navigacije i pred san šaram po internetu:

Grade se samo već prodate vile

"Menadžer prodaje kompanije ... potvrdila je ... da je do sada prodato oko 65 odsto ponuđenih stanova. Isti procenat naveden je i prije pola godine, što znači da prodaja nije odmakla uprkos pojačanoj promotivnoj kampanji.

---

Uprkos manjem interesovanju kupaca cijene kvadrata u ... „porodičnoj luci u centru Evrope“ ostaju iste. U vilama pored mora kvadrat stoji 8.000 eura, a u onima rasutim po brdu 6.000.

---

Veliko gradilište na kojem su mašine brujale i tokom glavne turističke sezone potpuno je opustjelo. Među poluizgra­đenim betonskim zgradama, vlada mir, nema građevinskih radnika, buke mašina i užurbanosti graditeljske sezone.

---

Realizacija kompletnog projekta ... suočena je, pored besparice i sa brojnim problemima druge vrste. Pored pokrenutog procesa odgovornosti za bespravnu gradnju oko 35 vila, pred sudskim organima vodi se i proces po tužbi vlasnika dijela zemljišta na kome je predviđena gradnja velelepnih hotela." Monitor(Arhiva) ili BiznisCG

_ _ _

Taman sam bio zaspao kad, zvoni telefon. Moj novi ruski (tajkun - na ruskom), veliki oligarh, zove i kaže - Ne idemo sutra u Kan. Ipak je kriza. Prohujala su dobra vremena, jbg !

Ponovo ležem u krevet i razmišljam. -Propade mi moj biznis plan sa kozama koje popodne kose travnjak, a ujutru donose toplo mlijeko u krevet. Ode i moja sobica u baštenskoj kućici na pustom ostrvu. Sada moram da brojim ovce ne bi li ponovo zaspao.

Branzzin Stradiotski

KozeNaSpomenikuKultureEDFoto: NB

Nema komentara:

Objavi komentar

Peticiju možete potpisati popunjavanjem elektronskog formulara preko linka sa naslovne strane: "Potpisivanje peticije"